CÍL DOBRÉHO OBCHODNÍKA ?

OBCHOD S PEVNOU POZICÍ NA TRHU, A DOSTATKEM STÁLÝCH ZÁKAZNÍKŮ.
OBCHOD, KTERÝ BUDE SCHOPEN UŽIVIT I DALŠÍ GENERACI.

rodina

Co by měl dobrý obchodník mít.

 

  • Dobře naplánované podnikání.
  • Pevné základy svého obchodu.
  • Dobře nastavenou komunikaci se zákazníkem.
  • Dostatečné množství informací o zboží.
  • Profesionální vystupování.
  • Síť stálých zákazníků.
  • Trpělivost.
  • Vytrvalost

smajlík strachČEHO SE OBCHODNÍCI ZBYTEČNĚ BOJÍ.  

  • Konkurence.
  • Nedostatku zákazníků.
  • Nových a nevyzkoušených věcí.

smajlík pozorV ČEM DĚLÁ VĚTŠINA DNEŠNÍCH OBCHODNÍKŮ CHYBU.

  • Stále hledají nové a nové zákazníky a nemyslí na ty staré.
  • Podlézají zákazníkům a honí se za nimi.
  • Proti konkurenci bojují snižováním cen
  • Nedotahují do konce své projekty do konce.
  • Snaží se napodobovat konkurenci.
  • Špatně nebo vůbec nekomunikují se zákazníky.

NEMÁ SMYSL DĚLAT TO CO OSTATNÍ, VYSTUPTE Z ŘADY A NABÍDNĚTE ZÁKAZNÍKŮM NĚCO NOVÉHO A NEOTŘELÉHO.

Nebojte se, nejste na to sami. Pomůžeme vám. Poskytneme vám naše know how, informace i rady. To vše pochopitelně tak dlouho jak budete potřebovat.

                                                                                    ⇑

Klikněte na tlačítko výše a stáhněte si 5 základních pravidel pro vybudování úspěšného obchodu. Obratem je obdržíte na vaší emailovou adresu. Pokračujte v prohlížení našeho webu. Takovýchto užitečných rad a inspirace zde najdete ještě mnoho.

Zajímá vás , jak vám můžeme pomoci vybudovat váš obchod?

Klikněte na žluté tlačítko.

KLIKNI NA ŽLUTÉ TLAČÍTKO