POTŘEBUJETE PŘITÁHNOUT ZÁKAZNÍKY ?
Představte si že.
- Vaši zákazníci u vás najdou to co celoročně každý den potřebují.
- Vaši zákazníci budou mít důvod se k vám vracet.
- Vaši zákazníci vás budou doporučovat svým známým.
- Budete jim nabízet zboží s nízkou pořizovací hodnotou.
- Můžete jim nabízet výběr z téměř 300 druhů.
- Budou se u vás cítit příjemně a odcházet spokojení.
A navíc - dostanete pomoc ve všem, v čem budete potřebovat.
ELPO Záhornice s.r.o.
Hlavní 73, Záhornice
Mobil 603 334 794
Tel. 325 640 450
Zuzana Horká
elpo@email.cz
www.prodejkoreni.cz
www.chytrekoreni.cz
NEBUDETE V TOM SAMI
Nic o koření a jeho prodeji nevíte?
Nevíte jak začít?
Nevíte které koření se bude nejvíc prodávat?
VŠE VÁM UKÁŽEME A NAUČÍME VÁS TO.
Zdarma od nás dostanete všechny informace, které vám pomohou vytvořit úspěšný obchod. Předáme vám naše zkušenosti a ušetříme vám tím dlouhou cestu začínajících prodejců plnou pokusů a omylů.
♥ Poradíme nejvhodnější výběr koření pro vaše zákazníky.
♥ Ukážeme že dělat dobrý firemní marketing zvládnete i bez celého oddělení lidí.
♥ Ukážeme vám, co je důležitého pro zákazníka.
♥ Naučíme vás vše o koření a jeho prodeji.
♥ Ukážeme vám jak získat stálé zákazníky.
♥ Nabídneme vám opravdu široký sortiment za velmi příjemné ceny.
VAŠE POCHYBNOSTI
"Koření tady nikdo nekoupí."
"Kolem mne prodává koření spousta obchodníků."
"Teď nemám čas, mám moc práce."
NAŠE ODPOVĚĎ
Co zákazníkovi nenabídnete, to nekoupí. Důležitější než co mu nabídnete, je jak mu to nabídnete. Nenabízejte zákazníkovi koření. Nabídněte mu výhody zakoupení právě toho koření, které nabízíte.
1) Velikost balení které jen tak doma nedojde a jeho výhodnou cenu.
2) Pomoc při výběru toho správného koření.
3) Možnost velkého výběru.
4) Možnost volby bez glutamanu, bez soli.
5) Přidejte tzv. přidanou hodnotu- informace o použití, skladování .....
Zákazníkovi tím nabídnete něco, co konkurence ne a nebude vás to nic stát. Tyto informace totiž dostanete od nás a zcela zdarma.
Máte hodně zákazníků a nemáte čas na novou nabídku? Tato doba je právě nejvhodnější představit zákazníkům nový sortiment a naučit je si k vám pro koření chodit. Není to o čase, ale o příležitosti.
Pellentesque egestas facilisis sem.